buy viagra online
buy viagra online

Pomoc techniczna

Czym jest outsorcing IT?

Nie potrzebujesz informatyka by komputery w Twojej firmie działały prawidłowo. Obsługę i serwis możesz zlecić Naszej firmie.

Sprawdź co zyskasz:

  • niższe koszty obsługi i brak kosztów związanych z pozyskaniem pracowników oraz ich szkolenia,
  • dostęp do specjalistów z wielu dziedzin,
  • zapewnienie ciągłości pracy przedsiębiorstwa,
  • stała dostępność ekspertów IT,
  • wzrost bezpieczeństwa przedsiębiorstwa,
  • niezależność związana z chorobą i urlopem pracowników,
  • stabilność opieki oraz efektywne wykorzystanie czasu pracy,
  • wyższa elastyczność związana z potrzebami klienta,

Jakie usługi wykonujemy

  • dobór i optymalizacja sprzętu i oprogramowania
  • zakupy sprzętu i oprogramowania,
  • administracja sieci firmowej,
  • szybka pomoc realizowana zdalnie,
  • pomoc dla personelu,
  • przeglądy i konserwacja sprzętu i oprogramowania,
  • doradztwo techniczne,
  • prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników
  • monitorowanie systemów komputerowych użytkowników,
  • regularne audyty oprogramowania,
  • konfiguracja oprogramowania wykorzystywanego w firmie
 

Naszą ofertę kierujemy zarówno do firm małych i średnich, biur rachunkowych oraz placówek handlowych.

Niższe koszty IT w Twojej firmie !

Stały rozwój technologii informatycznych w przedsiębiorstwach, które stanowią niezbędne narzędzie wsparcia dla przedsiębiorstwa w wielu płaszczyznach, wymusza konieczność stałego nadzoru nad wykorzystywanym sprzętem i aplikacjami. Sprawność i niezawodność systemu informatycznego często determinuje wyniki osiągane przez przedsiębiorstwo, a także gwarantuje spokój i stabilność pracy dla kluczowych jego użytkowników.
W ramach umowy outsourcingowej DIGITEL gwarantuje poprawne funkcjonowanie sprzętu, profesjonalny i szybki serwis, możliwość korzystania z naszego wieloletniego doświadczenia w opiece nad sprzętem komputerowym używanym w przedsiębiorstwie. Serwisowaniem mogą być objęte stanowiska robocze wraz z dedykowanym oprogramowaniem, urządzenia sieciowe i okablowanie, a także serwery i urządzenia peryferyjne.
Zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami w celu konkretnego sprecyzowania kosztów związanych z obsługa informatyczną Państwa przedsiębiorstwa.

Opieka serwisowa

Nowocześnie zarządzane przedsiębiorstwa posiadają potrzebę wykorzystywania infrastruktury informatycznej w codziennej pracy. Nie zawsze jednak firmy posiadają odpowiednie zaplecze techniczno kadrowe, aby móc samemu sprostać utrzymaniu sprzętu i oprogramowania komputerowego. DIGITEL wychodzi naprzeciw bieżącym potrzebom Klientów, którzy podczas użytkowania infrastruktury informatycznej spotkają się z awariami sprzętu, braku wyszkolonej kadry czy nieobecności pracownika z powodu urlopu lub choroby.

Gwarancja

  • Natychmiastową reakcję serwisu większość zgłoszeń krytycznych realizujemy w ciągu 2 godzin
  • Usługi on-site (na miejscu) u Klienta usługi wykonywane są u Klienta po ustaleniu terminu oraz czasu przyjazdu serwisanta
  • Rozwiązanie problemu prace trwają do całkowitego uruchomienia systemu i wyeliminowania problemu, w razie potrzeby istnieje możliwość dostawy sprzętu zastępczego;
  • Doradztwo w zakresie sprzętu i oprogramowania oferujemy sprzęt i oprogramowanie czołowych producentów na rynku informatycznym;
  • Wykształconą, profesjonalną kadrę osoby pracujące dla DIGITELto profesjonaliści z wieloletnią praktyką;

Jak zapewnić ciągłość pracy sprzętu i oprogramowania ?

Usługi serwisowe DIGITEL to pełna oferta, która zapewnia pomoc w uzyskaniu stanu bezawaryjności i ciągłości pracy systemu w awaryjnych przypadkach. Jest to także gwarancja kompetentnej wiedzy, którą nasi pracownicy uzyskują na wielu szkoleniach oraz podczas codziennej pracy. Wykształcona i doświadczona kadra gwarantuje szerokie spektrum usług, począwszy od doradczych i konsultacyjno serwisowych, pomocy w doborze dostawy sprzętu i oprogramowania, na administrowaniu dużymi systemami informatycznymi kończąc.
Co zrobić w przypadku braku ciągłości pracy systemu komputerowego?
Zapraszamy do telefonicznego kontaktu z konsultantami DIGITEL. W przypadku, gdy skutków nie przyniesie konsultacja telefoniczna, diagnoza oraz rozwiązanie problemu odbędzie się w Państwa siedzibie.
 

Pomoc zdalna

Czy wiecie, że około 70% awarii i problemów z komputerem nie wymaga przyjazdu specjalisty do Waszej firmy?
My to wiemy i dlatego proponujemy usługę pomocy zdalnej lub inaczej mówiąc WIRTUALNEGO INFORMATYKA.
Usługa polega na zdalnym połączeniu naszego serwisanta z komputerem Klienta w celu naprawy.

 

Dowiedz się więcej