buy viagra online
buy viagra online

Szczegóły

 

Dlaczego warto?

  •   Obniżenie kosztów zatrudnienia – nie ma potrzeby tworzenia etatu i ponoszenia związanych z tym kosztów
  •   Stała dostępność – nie ma konieczności zapewniania zastępstwa na czas urlopu czy innej nieobecności pracownika
  •  Brak kosztów szkoleń  – nie muszą Państwo zapewniać pracownikom szkoleń podnoszących ich kwalifikacje,
    w ramach stałego abonamentu mają Państwo zapewnioną opiekę najlepszych fachowców

 

 

Co możemy zaproponować?

W ramach umowy outsourcingowej DIGITEL gwarantuje poprawne funkcjonowanie sprzętu, profesjonalny i szybki serwis, możliwość korzystania z naszego wieloletniego doświadczenia w opiece nad sprzętem komputerowym używanym w przedsiębiorstwie. Serwisowaniem mogą być objęte stanowiska robocze wraz z dedykowanym oprogramowaniem, urządzenia sieciowe i okablowanie, a także serwery i urządzenia peryferyjne.

 

Dlaczego my?

Nasi pracownicy mogą pochwalić się certyfikatami profesjonalnej obsługi klienta service desk oraz ISO 27001. Posiadają wieloletnie doświadczenie we wsparciu IT, zarówno klientów indywidualnych jak i korporacyjnych. Dzięki temu możemy zagwarantować:

  • indywidualne podejście do każdego zgłoszonego problemu
  • czytelny przekaz fachowej wiedzy
  • rozwiązanie problemów w bardzo krótkim czasie (gwarantowane umową SLA), dzięki czemu awarie nie będą zaburzać ciągłości pracy Państwa firmy

Przyjazny użytkownikowi system obsługi zleceń, umożliwia pełen wgląd w proces realizacji zgłoszenia.

Katalog usług jak i pakiety ustalane są indywidualnie, po wnikliwej analizie potrzeb Klienta. Poniżej znajduje się przykładowy katalog usług.