Szczegóły
Dlaczego warto?
- Obniżenie kosztów zatrudnienia – nie ma potrzeby tworzenia etatu i ponoszenia związanych z tym kosztów
- Stała dostępność – nie ma konieczności zapewniania zastępstwa na czas urlopu czy innej nieobecności pracownika
- Brak kosztów szkoleń – nie muszą Państwo zapewniać pracownikom szkoleń podnoszących ich kwalifikacje,
w ramach stałego abonamentu mają Państwo zapewnioną opiekę najlepszych fachowców
Co możemy zaproponować?
W ramach umowy outsourcingowej DIGITEL gwarantuje poprawne funkcjonowanie sprzętu, profesjonalny i szybki serwis, możliwość korzystania z naszego wieloletniego doświadczenia w opiece nad sprzętem komputerowym używanym w przedsiębiorstwie. Serwisowaniem mogą być objęte stanowiska robocze wraz z dedykowanym oprogramowaniem, urządzenia sieciowe i okablowanie, a także serwery i urządzenia peryferyjne.
Dlaczego my?
Nasi pracownicy mogą pochwalić się certyfikatami profesjonalnej obsługi klienta service desk oraz ISO 27001. Posiadają wieloletnie doświadczenie we wsparciu IT, zarówno klientów indywidualnych jak i korporacyjnych. Dzięki temu możemy zagwarantować:
- indywidualne podejście do każdego zgłoszonego problemu
- czytelny przekaz fachowej wiedzy
- rozwiązanie problemów w bardzo krótkim czasie (gwarantowane umową SLA), dzięki czemu awarie nie będą zaburzać ciągłości pracy Państwa firmy
Przyjazny użytkownikowi system obsługi zleceń, umożliwia pełen wgląd w proces realizacji zgłoszenia.
Katalog usług jak i pakiety ustalane są indywidualnie, po wnikliwej analizie potrzeb Klienta. Poniżej znajduje się przykładowy katalog usług.