Pomoc techniczna
Czym jest outsorcing IT?
Nie potrzebujesz informatyka by komputery w Twojej firmie działały prawidłowo. Obsługę i serwis możesz zlecić Naszej firmie.
Sprawdź co zyskasz:
- niższe koszty obsługi i brak kosztów związanych z pozyskaniem pracowników oraz ich szkolenia,
- dostęp do specjalistów z wielu dziedzin,
- zapewnienie ciągłości pracy przedsiębiorstwa,
- stała dostępność ekspertów IT,
- wzrost bezpieczeństwa przedsiębiorstwa,
- niezależność związana z chorobą i urlopem pracowników,
- stabilność opieki oraz efektywne wykorzystanie czasu pracy,
- wyższa elastyczność związana z potrzebami klienta,
Jakie usługi wykonujemy
- dobór i optymalizacja sprzętu i oprogramowania
- zakupy sprzętu i oprogramowania,
- administracja sieci firmowej,
- szybka pomoc realizowana zdalnie,
- pomoc dla personelu,
- przeglądy i konserwacja sprzętu i oprogramowania,
- doradztwo techniczne,
- prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników
- monitorowanie systemów komputerowych użytkowników,
- regularne audyty oprogramowania,
- konfiguracja oprogramowania wykorzystywanego w firmie
Naszą ofertę kierujemy zarówno do firm małych i średnich, biur rachunkowych oraz placówek handlowych.
Niższe koszty IT w Twojej firmie !
Stały rozwój technologii informatycznych w przedsiębiorstwach, które stanowią niezbędne narzędzie wsparcia dla przedsiębiorstwa w wielu płaszczyznach, wymusza konieczność stałego nadzoru nad wykorzystywanym sprzętem i aplikacjami. Sprawność i niezawodność systemu informatycznego często determinuje wyniki osiągane przez przedsiębiorstwo, a także gwarantuje spokój i stabilność pracy dla kluczowych jego użytkowników.
W ramach umowy outsourcingowej DIGITEL gwarantuje poprawne funkcjonowanie sprzętu, profesjonalny i szybki serwis, możliwość korzystania z naszego wieloletniego doświadczenia w opiece nad sprzętem komputerowym używanym w przedsiębiorstwie. Serwisowaniem mogą być objęte stanowiska robocze wraz z dedykowanym oprogramowaniem, urządzenia sieciowe i okablowanie, a także serwery i urządzenia peryferyjne.
Zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami w celu konkretnego sprecyzowania kosztów związanych z obsługa informatyczną Państwa przedsiębiorstwa.
Opieka serwisowa
Nowocześnie zarządzane przedsiębiorstwa posiadają potrzebę wykorzystywania infrastruktury informatycznej w codziennej pracy. Nie zawsze jednak firmy posiadają odpowiednie zaplecze techniczno kadrowe, aby móc samemu sprostać utrzymaniu sprzętu i oprogramowania komputerowego. DIGITEL wychodzi naprzeciw bieżącym potrzebom Klientów, którzy podczas użytkowania infrastruktury informatycznej spotkają się z awariami sprzętu, braku wyszkolonej kadry czy nieobecności pracownika z powodu urlopu lub choroby.
Gwarancja
- Natychmiastową reakcję serwisu większość zgłoszeń krytycznych realizujemy w ciągu 2 godzin
- Usługi on-site (na miejscu) u Klienta usługi wykonywane są u Klienta po ustaleniu terminu oraz czasu przyjazdu serwisanta
- Rozwiązanie problemu prace trwają do całkowitego uruchomienia systemu i wyeliminowania problemu, w razie potrzeby istnieje możliwość dostawy sprzętu zastępczego;
- Doradztwo w zakresie sprzętu i oprogramowania oferujemy sprzęt i oprogramowanie czołowych producentów na rynku informatycznym;
- Wykształconą, profesjonalną kadrę osoby pracujące dla DIGITELto profesjonaliści z wieloletnią praktyką;
Jak zapewnić ciągłość pracy sprzętu i oprogramowania ?
Usługi serwisowe DIGITEL to pełna oferta, która zapewnia pomoc w uzyskaniu stanu bezawaryjności i ciągłości pracy systemu w awaryjnych przypadkach. Jest to także gwarancja kompetentnej wiedzy, którą nasi pracownicy uzyskują na wielu szkoleniach oraz podczas codziennej pracy. Wykształcona i doświadczona kadra gwarantuje szerokie spektrum usług, począwszy od doradczych i konsultacyjno serwisowych, pomocy w doborze dostawy sprzętu i oprogramowania, na administrowaniu dużymi systemami informatycznymi kończąc.
Co zrobić w przypadku braku ciągłości pracy systemu komputerowego?
Zapraszamy do telefonicznego kontaktu z konsultantami DIGITEL. W przypadku, gdy skutków nie przyniesie konsultacja telefoniczna, diagnoza oraz rozwiązanie problemu odbędzie się w Państwa siedzibie.
Pomoc zdalna
Czy wiecie, że około 70% awarii i problemów z komputerem nie wymaga przyjazdu specjalisty do Waszej firmy?
My to wiemy i dlatego proponujemy usługę pomocy zdalnej lub inaczej mówiąc WIRTUALNEGO INFORMATYKA.
Usługa polega na zdalnym połączeniu naszego serwisanta z komputerem Klienta w celu naprawy.