Enova CRM
Moduł CRM w systemie enova oprócz rozwiązań typowych, takich jak rejestracja danych o kontrahentach i kontaktach z nimi, oferuje także obsługę zleceń serwisowych i wypożyczalni. W wersji złotej pozwala dodatkowo na definiowanie własnych rodzajów aktywności oraz projektów CRM, co umożliwia odpowiednie dostosowanie działania programu do potrzeb firmy. Wersja złota udostępnia także funkcję kampanii CRM. Szczególną cechą enova CRM jest pełna integracja z pozostałymi modułami systemu, które korzystają ze wspólnej bazy klientów. W kartotece kontrahenta można np. obejrzeć listę wszystkich aktywności z nim związanych. Z kolei na liście „Moje zadania” użytkownik może zobaczyć zadania, które ma wykonać oraz te, które przydzielił innym.
Zadania i zdarzenia
Podstawowym działaniem enova CRM jest rejestracja zadań oraz zdarzeń. Zdarzenia zachodzą w naszych relacjach z kontrahentem – może to być np. notatka z rozmowy telefonicznej lub informacja o otrzymaniu pisma od klienta. Zadania natomiast, są to sprawy, które należy załatwić – np. spotkanie z klientem, wysłanie materiałów marketingowych itd.
Projekty i Kampanie
Działania (zadania i zdarzenia) związane z jednym klientem, które zmierzają do osiągnięcia konkretnego celu użytkownik może połączyć w projekt, natomiast grupę projektów utworzonych dla różnych klientów, które mają wspólny cel użytkownik może połączyć w kampanię.
Korespondencja seryjna
Funkcjonalność ta umożliwia przygotowanie szablonu korespondencji, a następnie wydrukowanie go dla wskazanych kontrahentów (wysyłka pocztą) lub automatyczne wysłanie mailem. Korespondencja przygotowana dla poszczególnych kontrahentów jest zapamiętywana w programie jako zdarzenia związane z tymi kontrahentami.